Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.07.2008 15:05 - Нищо
Автор: mu6moroni Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1652 Коментари: 3 Гласове:
0



Отне ми известно време. Всъщност много много дълго време. Вървях по грешната пътечка, макар вече да не беше толкова удобна, и гледката наоколо не беше толкова красива , и камъчетата ставаха повече ... чак огромни канари ... но аз си вървях. Знаех, че има и други, но не ги исках. Не исках да ги потърся, да ги погледна, да помисля дори за тях. 
Исках си моята камениста, трънлива и мрачна пътечка. Толкова много се бях залутала в завоите и ,  много камъни и канари трябваше да катурвам към нищото, да се взирам в мрака на моменти, защото вече едва я виждах, че не забелязах кога съм започнала да я вървя сама. А сам е по трудно. И казано честно, погледнато от страни във вървенето сам няма абсолютно никакъв смисъл- нито вървенето , нито пътечката, нито камъчетата, а и правенето на каквото и да е с тази пътечка няма смисъл . Оказа се едно от непоправимите неща. Онези, чието място е зад гърба ти. 
А аз имам опит с непоправимите неща. Поправям ги, при това дълго време . Опитвам, и пак, и пак, и пак . Понякога , с толкова много поправяне, успявам да ги превърна в нещо. Нещо съвсем различно, но все пак да върши работа. Е, обикновено нямам чак такъв успех и са безвъзвратно загубени.
С тази пътечка обаче нищо не може да се направи. Няма как да грабна някой и просто да тръгна по нея, няма и как да я обявя в ремонт за през лятото и наесен с песен. а в каквото и да я превърна, нищо друго освен пътечка няма да свърши работа. Просто трябва нова пътечка. 
Но къде да тръгна,  като наоколо е нищото. Нищото, в което другите хора изхвърлят своите камъчета. 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. chacha - с техните камъчета -
17.07.2008 15:17
по тяхната :)))
цитирай
2. анонимен - еее, в първия момент си помислих, че ...
17.07.2008 15:47
еее, в първия момент си помислих, че някой ме е изплагиатствал (дано не-:)))), ама влез, ако искаш в моя блог и виж "пътят". е, не си ли приличаме, ама там гледната точка е малко по-оптимистична! не искам да ти налагам нищо, просто много ми заприлича на мойто, та...сродна душа или?просто ще намериш твойта си пътечка-:)))
цитирай
3. анонимен - aaa, не съм анонимен! totoni
17.07.2008 15:48
aaa, не съм анонимен! totoni
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mu6moroni
Категория: Лични дневници
Прочетен: 67996
Постинги: 24
Коментари: 63
Гласове: 128
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031