Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.04.2007 14:04 - Огледало
Автор: mu6moroni Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2217 Коментари: 3 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Оглеждам се. Мога да видя много неща. Но понякога нарочно си затварям очите, защото това, което е пред мен не ми харесва, а не мога нищо да направя,  или не искам нищо да направя, или не ми е до това в момента, или не намирам смисъл.... намирам си причина да не виждам.
Разказа ми, че имало хора, които много се обичали, но въпреки това живеенето им заедно било невъзможно. 
Нарече ме всеотдаен егоист. Така определи безкрайното ми желание за раздаване и еквивалентното за получаване. Само, че пропусна да отбележи, че знам как хората не ти връщат това, което им даваш, а друго, но също толкова важно.  Трябват очи да го разпознаеш сред хилядите собствени  желания, намерения и очаквания.
Нарече ме огледало. Собствено. Гледаш някого, намираш неща у него, които не ти харесват. Странни навици, желания, мисли... и в един миг откриваш всички тези странности у теб. И не се харесваш. Казваш си, че ще трябва да смениш човека срещу  тебе, за да можеш да се промениш и вече да не си такъв. Не осъзнаваш, че е невъзможно. Забравяш, че само в огледалото забелязваш собствените си кусури и само в него се оглеждаш като в своите очи. То се смее, когато ти се смееш и плаче с теб, когато си тъжен.  
Само едно не мога да отрека - докато се оглеждаме един в друг като в огледало животът наоколо си тече незабелязано. И когато вдигнеш очи от собственото си отражение може би ще забележиш, че вече нищо не е съъщото. Може и огледалото да се е сменило, но вгледан в себе си отсреща ти нищо друго да не си забелязвал...


Тагове:   огледало,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sis - ахъм
03.04.2007 14:55
:):):)
цитирай
2. viovioi - странно
03.04.2007 16:27
но всеки иска да се харесва и да се оглежда в очите на другите и да вижда одобрение.но нехаресваме самовлюбените хора, а ако сме един от тях......
цитирай
3. candysays - ...Хм.... Огледало, но не само....
03.04.2007 17:19
трябва да бъде любимият човек за теб, и ти за него... Все пак огледалото е твърде пасивен... "инструмент", а в любовта се иска промяна, развитие, действие... Преди да дойде покоя....

Все пак ти желая успех... с твоя човек.
Поздрави :))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mu6moroni
Категория: Лични дневници
Прочетен: 67990
Постинги: 24
Коментари: 63
Гласове: 128
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031