Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2007 11:03 - Hi, God!
Автор: mu6moroni Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1541 Коментари: 1 Гласове:
0



В неделя имах имен ден.  От има-няма петнайсет години това ми е деня за среща с Бог. Задължително отивам на църква, но е точно като на среща, отивам и стоя там дълго време. На мен църквите ми въздействат странно - плача в тях. Задължително, независимо по какъв повод съм вътре, дали имам нещо хубаво да Му казвам, дали трябва да Го помоля за нещо - скъсвам се от рев. Малко е неловко като съм на сватба, но гледам да се владея. 
В неделя се срещнахме в един манастир до Балша. СВ. Теодор Стратилат се казва. Хубав, мъничък и отвън малко неугледен. Всъщност за параклиса говоря, защото в този манастир май нямаше монаси. Само един грозноват човечец, които пасеше овце и малките им агънца. Та той продава и свещите вътре. Може да е имало и други хора - монаси или такива, които се грижат за мястото, но ние не ги видяхме.
Грозноватият човечец ми подари Евангелие, това от Марко. Само на мен. Изуми ме -  не знаеше,че имам имен ден, а още и още не плачех, нямаше причина да  е точно за мене...но ми го даде. Казвам се Благовеста, Евангелие означава "блага  вест", реших че може би има някакво значение. После си помислих, че виждаме това, което искаме да видим. Приех като подарък от Него. Чета го от време на време и се опитвам да разбера какво иска да ми каже и не мога....Звучи налудничаво, нали:) 



Тагове:   god,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sineater - или виждаме това което можем да видим
27.03.2007 14:46
да... благовеста
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mu6moroni
Категория: Лични дневници
Прочетен: 67992
Постинги: 24
Коментари: 63
Гласове: 128
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031