Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2007 13:27 - Лотария
Автор: mu6moroni Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2127 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 18.01.2007 16:54


Преживявам труден момент.  Калпаво почна тази година, със стари драми , с нови травми и с хиляди несъответствия от първоначалния план. 
Новогодишен подарък от най-добрата ми приятелка - очакваме бебе:))))
Новогодишен подарък от моят гинеколог - аз няма да имам деца, поне не скоро и ако въобще някога, десетки изследвания и план за сложно лечение. 
Новогодишен подарък от мъжът до мен - два разговора, от които ясно разбрах, че приказката за "двама души, заедно, напред" не е за нас двамата. 
Новата година започна преди двайсетина дни. Искам да се върна обратно и да спра някъде около  трийсти декември от старата. И да остана там завинаги. Искам да остана в най-щастливата година от живота си досега, в най-влюбената, най-наивната, най- морската, най-слънчевата, тази с най-много постигнати цели, сбъднати мечти и споделени радости, с обещания за хубаво бъдеще и розови очила и усмихнати хора. 
Новата не ми харесва, мрачна е, пълна с неща, срещу които не искам да се боря.  Няма предизвикателства - към тях тръгвам с хъс, със желание и с умерена доза страх.  Към тази  година тръгвам с досада, с умора и с нежелание да живея изобщо.
Както се казва - честито на печелвшите, а останалите да опитат своя шанс в следващия тираж.




Гласувай:
0



1. deseo - един билет моля
18.01.2007 13:57
и аз съм изтеглила лошия билет от тоя първи тираж за годината, само дето ми се иска времето да е спряло преди година а то си течало и още как. да се надяваме че в следващия тираж ще се класираме я с нова любов, я с нова доза хъс за живот, я с нови сили да продължим. поздрави:)
цитирай
2. ady - Мисли позитивно
18.01.2007 14:44
негативното мислене не води до нищо добро. Колкото до децата, винаги можеш да имаш. Колко много деца чакат твоята любов и обич:)
цитирай
3. carina - Не
18.01.2007 20:51
знаеш колко щастие те очаква през тази година. Бъди силна.

Карина
цитирай
4. babs - Стискам ти палци, мила!
03.04.2007 15:32
Наистина не се знае какво ще мислиш в края на тази година ;) Не се отчайвай. Нали знаеш, че животът си върви. Остави глупаците назад в живота и се виждай само с приятни за теб хора. Другото ще си дойде само! УСПЕХ :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mu6moroni
Категория: Лични дневници
Прочетен: 68092
Постинги: 24
Коментари: 63
Гласове: 128
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930