Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2006 12:39 - reconsider
Автор: mu6moroni Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1812 Коментари: 4 Гласове:
0



Оказа се, че трябва да преосмисля поведението си и да преценя до къде стигам с компромисите - по отношение на нас, респективно мен самата. 
Мислих малко - зелен собиески и разговор с добър приятел определено помагат. Той - добрият приятел -каза две неща - хубаво да си помисля и да реша какво искам, и че съм жена с труден характер, та да си понеса и аз отговорността. Аз обаче рядко  знам какво искам, а още по-рядко трае повече от два дни - зодията ми е оправданието. 
Не че имаше какво толкова да се мисли, общо взето ми беше важно да се стигне до развръзка някаква, а не тя да е в нечия полза. А и смятам, че тези неща са по-скоро въпрос на чувство и вътрешно убеждение някакво, отколкото на здрав разум. Не чувствах, че всичко е зад гърба ми, че не е за мене, че няма смисъл, нито пък че има смисъл, че е Човека, мъжа на живота ми. Може би след време, когато съм убедена дали е или не е ... ако въобще някога... или поне да ми писне, да съм отегчена, а не така неизживяно -  още съжалявам , че не продължих някои връзки....
 Едночасов чат в кю-то, уговорки от типа кой да е шефа във връзката??!?!!  две три силни думи ...Не изглежда, че ще се променят нещата, но стигах дълго до тук и преодолях доста неща, което без него нямаше да се случи. Но само толкова. Едва ли ще ме мотивира за нещо повече.
Реших да си отида, когато вече нямам какво да дам или какво да взема. И когато съм дала всичко. Затова се върнах. Не искам да се състезавам с него, имам нужда от партньор, който да ми помага в състезанията с други. 
И ако изглежда, че тая известно чувство за вина - и приятелят така каза, и аз май го уещам, но защо е .... Before you take my heart - reconsider... Може и трябваше да помисля за това в началото, сега съм твърде дълбоко, за да се измъкна незабелязана.




Гласувай:
0



1. zarkova - ;-)
24.11.2006 13:03
Горе главата, няма жена с лесен характер, както и няма лесни отношения мъж-жена.
цитирай
2. zarkova - между другото...
24.11.2006 13:03
коя зодия си?
цитирай
3. mu6moroni - :)
24.11.2006 13:43
близнаци
цитирай
4. outfaced - да бе, познато
24.11.2006 19:54
ама от много равносметки файда няма

а и това ... "ми реши какво искаш" и то не важи особенно ... че може да имаш това, което искаш и пак да не стане

то човек сам дет прекарва 100% от времето си със себе си понякога не се познава достатъчно, па камо ли някой друг, пък за комбинация да не говорим ... :-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mu6moroni
Категория: Лични дневници
Прочетен: 67994
Постинги: 24
Коментари: 63
Гласове: 128
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031