Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2006 15:54 - Старост - нерадост
Автор: mu6moroni Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2444 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 20.11.2006 15:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

През последният месец започвам да разбирам колко е важно човек да е здрав. И да се чувствства добре физически. Уж винаги съм го знаела и уж все здравето е първо в пожеланията, но някак си на думички е друго.
А и също как изведнъж си даваш сметка, че остаряваш. Не просто, че ти се случват някакви нелепи неща - странни болести, от които едно време са били болни само бабите ни или ужасни нещастия, които защо така засягат все млади и добри твои приятели... 
Не , не за такива говоря, а за онези баналните, за които си мислиш, че са съвсем безобидни и които досега си изкарвал на крак, с две три подсмърчания, парацетамол и малко витамини. Само че от сега нататък трябва  да свикваш, че бъбречната криза няма да премине след 5 минути, че главоболие, което продължава три дни не е никакво главоболие, че ако си забравиш очилата ще ти е трудно с номера на маршрутката, че всъщност все по-често си забравяш очилата... а и разни други неща, че имаш нужда от почивка и нямаш вече същия хъс за някои неща... и си купуваш крем против бръчки.
Аз всъщност не съм толкова стара. Някакви си 26 години. Да, знам че вече "набор "90" са на мода, но ние какво - да мрем ли. За сведение - задника на снимката  е моя и е от лято 2006... не че нещо, ма още ме бива.
Само това със здравето малко ми идва в повече. Искам да остарявам красиво и безболезнено. Не искам да живея дълго и да се превръщам в кукумицин.  Искам да се чувствам добре в собствената си кожа и ако може тялото ми да ме слуша.
Готова съм да му помогна. Ще се опитам да се храня по-здравословно,  ще намаля цигарите - харесва ми да пуша, алкохола - в по-умерени дози, отново ще започна тае-бо тренировки - три пъти седмично, ще се опитам да спя - 8 часа на ден, козметика за зряла кожа и н"ам си кви терапии... без да прекаляваме.
Прилича малко на предновогодишно обещание... всъщност и май е такова:)))



Тагове:   старост,   нерадост,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. slavei - Хареса ми...:)
20.11.2006 16:32
"Искам да остарявам красиво и безболезнено" - мисля, че много хора си го пожелават. Пожелавам го и на теб!:))
цитирай
2. анонимен - Ave
20.11.2006 17:31
Миличка, бях очарована, че така добре описваш моето състояние в началото на постинга си, но сега съм съкрушена като стигнах до края... Ама ти си само на 25 и това е страхотно! Ако това, което си намислила да правиш за себе си стане, до 40 години ще си просто върха. Пожелавам ти го искрено. Но после ... става много тъжно:(((( Но не го мисли има много време!
цитирай
3. outfaced - абе като за на 26
20.11.2006 20:26
малко май са ти множко проблемите ... здравословните де (но пък задника си ти е верно ОК, те випуск 90 са си за випуск 90 :) ). А иначе ако имаш желание, воля и време да живееш здравословно, може и на 60 да се чустваш като на 20 (тя прабаба ми, бог да я прости, в болница не беше влизала ... на 95 се спомина ... ама мома родопчанка до последно си беше) ...

млако тъпо е само, че ако си в града няма вече здравословно ... тоя филм свърши ... и въздуха е отровен даже. За храната няма да споменавам - химия само остана вече. Пък после стрес, обездвижване ... и то всичко си казва думата накрая.

Ама това е то, модерния живот - има си цена.
Но малко кросче през 3-4 дена, малко фитнес и се чустваш друг човек.
цитирай
4. mu6moroni - е чак пък множко не са:) да кажем достасъчно
21.11.2006 12:11
Аз нямам амбиции до 95 да живея, по-кратко, но да се надяваме - добре. И ако може като твоята мома родопчанка:)
цитирай
5. анонимен - mdaaa
21.11.2006 23:30
"Умри млад за да бъдеш красив труп"
Георги Иванов.
цитирай
6. strianakiev - Не се бойте..
07.12.2006 11:28
Живейте спокойно. Умира само тялото, но то си е обречено..не е зле да помислим за това, което остава от нас след, като тялото се превърнр в прах..а то иначе за какво ги ядохме жабетата..Всеки е добре до 25 и после..лошо бръчки, болки..и защо ли се случва така има и по-лошо..можеш и да гушнеш букета...мнпго преди 25...И си задавам въпроси: Какво правя на тази земя? Защо никой не ме попита дали желая да дойда в този ад? Защо някои имат хубави тела а аз не съм от тях? Защо някои са богати и се кефят с ноеи коли и лъскави гаджета..и живеят в къщи големи като селски прогимназия аз се свирам в панелно апартаменче и постоянно слушам кавгите на комшиите? Е и те слушат моите. Какво правя тук в тоя мръсен град, а не отида да си живея на вилата..а то там не съм стъпвал вече години? Казват ми търпи брато. а след смърта...ще отидеш в РАЯ....Трай коньо за зелена трева...и т.н. Нещо нещата не се връзват...и на края никой не ме пита искам ли да написна тоя свят и кога...И това ако е рабиота...Кому е необходимо това нещо? Чия воля следваме? Кой ни е създал? Защо ни е създал такива егоисти и подляри..само гледаме, как да прекараме другия за да сме по добре...ама пак нестава. Седя и мисля...гледам и и виждам, че не мисля...но защо да мисля всичко си е наредено и аз като едно добиче си следвам съдбата без да знам, защо съм тука? Има ли някой, който да знае..ама не от дебелите книги..защото там има само лъжи..
цитирай
7. krumbelosvet - Ако в цветуща възраст не се раждат деца,
10.03.2016 08:57
тогава настъпват тия преживявания. От сърце Ви желая да си постигнете желанията.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mu6moroni
Категория: Лични дневници
Прочетен: 68070
Постинги: 24
Коментари: 63
Гласове: 128
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930