Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2006 11:50 - avoid the sentimens...
Автор: mu6moroni Категория: Лични дневници   
Прочетен: 868 Коментари: 0 Гласове:
0



По повод една бурно разразила се дискусия.... Very thanks to uazi:-)
Малко съм объркана и по-скоро със смесени чувства по отношение на случилото се... Няколко смс-а, едно момиченце повярвало, едно момченце поиграло и после му омръзнало и казало, че няма да играе... пък момиченцето се обидило.
Има един много хубав банер в абв.бг, част от кампания за насочване на вниманието към децата в интернет пространството. С няколко думи - обяснява, че в условията на такава комуникация не знаеш кой точно стои от другата страна.
Има едни други сайтове, изключително подходящи за namo - www.elmaz.com е може би най-популярния. Аз съм негов редовен потребител и съм с много добри впечатления - освен, че можеш да се отдадеш на откровено флиртуване, воайорство, ексхибиционизъм, платени предложения, дори виртуален секс, може и да ти върже нещо истинско. Аз имам много приятели, истински мога да кажа вече,  които  срещнах там, няколко бивши любовници и една по-сериозна връзка, която продължава почти година вече.
Всички игри си имат правила, които е добре да се спазват, за да не стане от играчката плачка. Namo написал нещо , но пък uazi му отговорила - всеки има право на избор, но и трябва да си носи отговорността за него. Хленченето в този смисъл ми се струва неуместно. Предупреждението обаче -  не. Защото едва ли някой очаква в пространството за лични дневници да се мотаят най - обикновени свалячи.
Та, мили момичета, не е честно, но и не помня някъде в правилата на блога да пише, че трябва да си честен и откровен. Ще вмъкна една крилата фраза на отчаяна съпруга - еректиралият член няма съвест! 
Avoid the sentiments, но дотолкова, че все пак да оставите възможност на някои, който малко прилича на принца да надникне във вас.
;-) uazi, сваляй бронята понякога...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mu6moroni
Категория: Лични дневници
Прочетен: 68108
Постинги: 24
Коментари: 63
Гласове: 128
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930