Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2006 12:28 - Welcome back, Mr Anderson...
Автор: mu6moroni Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1671 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 21.08.2006 14:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Върнахме се... почернели и отпочинали... бих искала и щастливи да добавя, но малко ме е страх да не дръпна Онова за опашката.
Пътувахме към залеза, при 40 градуса без климатик в колата, но със сълзи в очите зад слънчевите очела - аз, пак... От два дни си мисля, че не трябва да го обичам толкова много и да го оставям да прави каквото си поиска, а после аз да се извинявам за по презумпция неподходящото ми поведение и прояви на неразбиране спрямо него. Миналата вечер бях приготвила цял постинг  в стил "I"m sorry..." за него - за това, че съжалявам, че приятелите му го разочароват, че му правя масаж през вечер, а не три пъти дневно, че не споделям горещо ентусиазма му да ме чука отзад, че не ми е приятно да сваля други жени в присъствието ми, че не обичам да гладя и поради това го правя когато се наложи, че не умея да готвя като него /не като майка му, щото и нея той я бил учил да готви/ .... за такива неща съжалявах. Тъпото беше, че съжалявах наистина и че много много исках да бъда такава каквато ме иска. Но не съм. Вчера дори си помислих, че ще е полезно да се опитам да влагам по-малко. Но защо и има ли смисъл да се опитваш да обичаш наполовина... като половин убийство...
Пътувахме кам залеза, тайничко плачех , за пореден път огорчена от неговото поведение и си мислех колко би било романтично ако и всичко друго беше наред... После ми хрумна, че всъщност всичко е наред - че съм много щастлива, защото има някой до мен, който да ме разсмива и разплаква, да ми причинява болка и да ме издига на седмото небе, някой от чийто реакции се страхувам понякога  и заради който съм по-хуваба и по-жива, някой от който да страдам , някой за който да страдам... И не просто някой, а някой конкретен...
Мише , обичам те...


Тагове:   Mr,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bamby13 - Чудесно е че го обичаш
21.08.2006 12:47
Обичай и себе си по същия начин.Не се променяй в това, което някoй, та дори и Той иска. Бъди себе си-чувствителна, откровена, поетична.Такава си те обича той, иначе нямаше да е с тeб!
цитирай
2. ady - Не не можеш да
21.08.2006 13:58
обичаш на половина. Не се оставяй да те кара да се чувстваш виновна. Не му го позволявай. От личен опит, така само ще се тормизиш още повече
цитирай
3. анонимен - Понякога
29.08.2006 16:09
сами си налагаме граници, за които после обвиняваме другия, че ни е наложил. Уважавай и обичай не само него, но и себе си.
цитирай
4. vita - брррр
08.11.2006 11:25
Настръхнах, мацко...
Те това е любов!
А Мишето прочете постинга, нали?....
цитирай
5. mu6moroni - мишето
06.12.2006 10:09
не чете тук. И по-добре - това си е личен дневник, а и пиша повече за негативните страни на връзката.Така да си го излея и да не го мисля толкова.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mu6moroni
Категория: Лични дневници
Прочетен: 68069
Постинги: 24
Коментари: 63
Гласове: 128
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930