Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.08.2006 12:09 - Любовта е действие
Автор: mu6moroni Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1920 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 10.04.2007 14:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

в блога на eti го прочетох, Юго го бил казал. Като че ли има смисъл, но не мисля че е задължително. По-скоро би трябвало да поражда действие, но зависи коя любов.  И както красотата била в очите на гледащия, май така е и с любовта. Хората обичат по различни начини. Някой са по-експресивни, други -не, някой са убедени, със самочувствие, следователно смели и може би агресивни...и действат. Други не...
 Напоследък си говорим с любимия за това как действат хората когато обичат. Така се случи , че от любовница се превърнах в гадже и едно сърце беше разбито. Нейното. В началото изпитвах вина, после си казах, че щом така си е решил човека какво мога да направя, накрая ме хвана страх, че всичко се връща и .... избягвам да мисля за нея. Само че тя е там. Връща се бързо и неочаквано и предизвиква у мен непознати реакции. Първия път просто дойде в дома му, влезе и попадна на мен, но имаше толкова много хора , че едва ли разбра коя съм. Исках да се махна и понеже нямаше как се скрих. Бях лошата, натрапницата и беше редно да си отида. Убедиха ме, че това коя да си отиде го решава той... и останах. Посети ни още няколко пъти, но все така се случваше да съм сама у тях и просто си плачехме - аз вътре, а тя вън...И не се отказва - или го обича много, или не умее да губи. А може би и двете. Сега е мила или агресивна, праща секси sms-и , или пък заплашителни, но постоянно е някъде наоколо. Предполагам, че  изитвам някой притеснения, защото не съм убедена в него, но има и друго. Аз не съм такава. И не я разбирам. Не любовта, а действията и. Аз не се моля някой да ме обича, не тропам с крак , не заплашвам... когато не ме искат си отивам.И не се връщам повече, не искам да се връщам. Случвало се е няколко пъти, убедена съм че от бездействието не боли повече, а за да си върнеш самочувствието след като са те наритали има много начини. Повтарям си, че насила хубост не става, че така е било писано и ако на някой тази позиция да му се струва примиренческа, ще кажа само live and let live. Може би никога не съм била достатъчно смела, убедена в чувствата си или в неговите, в това, че някой е човека или че трябва да се боря... или никога не съм обичала така... А може би бездействието също е действие?!



Тагове:   действие,


Гласувай:
0



Следващ постинг

1. piccola - А може би бездействието също е действие...
02.08.2006 12:27
:)
по-добре го превърни в действие:)
не казвам face to face с нея, но...има начини да й се обясни, че ти си човека, който стои отвътре.
малко объркано подредих мислите си, но....ще ти пиша отново, когато ги подредя!
поздрави!
цитирай
2. mu6moroni - 10х
02.08.2006 12:52
Ами тя си знае... обяснявано и е не веднъж...
Всъщност не искам да определям действията като правилни и неправилни, а просто като различни
цитирай
3. adjna - ...
02.08.2006 13:00
"Аз не се моля някой да ме обича, не тропам с крак , не заплашвам... когато не ме искат си отивам.И не се връщам повече, не искам да се връщам."
Любовта не може да е насилие ...
Убедена съм ...
Ти също ...
Остава и тя да го разбере, а това ще стане рано или късно :)))
цитирай
4. deseo - hmz
02.08.2006 14:35
тука ми се струва важно и той какво мисли по въпроса. След като веднъж той е решавал коя да си отиде и коя да остане, защо да не се стигне пак до там? пък и си мисля, че такова постоянство може би е поддържано от ответен интерес. С тези думи не искам да те притесня повече, но отстрани ми изглежда така. Късмет и любов ти желая:)
цитирай
5. mu6moroni - такова постоянство може би е поддържано от ответен интерес
02.08.2006 17:22
да, и аз така си мисля. Но смятам, че в една връзка трябва да има свобода и доверие и се опитвам да му ги давам - колкото мога. Жалко, че хората обикновено не ти връщат същото, което им даваш :)
Благодаря
цитирай
6. анонимен - sNZSNOIIcSJVb
28.10.2012 03:31
EoJDeA <a href="http://mfpqojjjjsgl.com/">mfpqojjjjsgl</a>, [url=http://pbccdorxehui.com/]pbccdorxehui[/url], [link=http://dvapvmvwxfjb.com/]dvapvmvwxfjb[/link], http://jxxlxfewngbt.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mu6moroni
Категория: Лични дневници
Прочетен: 68099
Постинги: 24
Коментари: 63
Гласове: 128
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930